Motorowery Romet
Motorowery romet wszystko o rometach zagadnienia techniczne i nie tylko
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Motorowery Romet Strona Główna
->
Techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
INFORMACJE
----------------
Regulamin
Romety
----------------
Techniczne
Ogólne
Tuning
Off Topic
----------------
Ogłoszenia
Hydepark
Portal
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
padalec007
Wysłany: Wto 12:35, 09 Cze 2009
Temat postu:
Wiem, że Tobie juz moja odpowiedź nie pomoże ale może na przyszłosć, w tym silniku najczęściej winny jest gaźnik, ja polecam gaźniki rosyjskie K60B z motoroweru delta, nie ma iglicy na przepustnicy w zwiazku z czym śrubę składu mieszanki należy wkręcić na max i wykrecić co najwyzej jeden obrót. Inaczej silnik może się zatrzeć bo będzie uboga mieszanka, ale jesli się o tym pamieta to są z tego same korzyści.
Wracajac do problemu, jeśli simmering od strony zapłonu popuszcza albo benzyna z pod gaźnika dostaje się do zapłonu to uszkodzeniu może ulec cewka zapłonowa, albo moze zaoleić się przerywacz co moze spowodowac tez usterkę kondensatora, generalnie warto zawsze przeczyścić dokładnie przerywacz, szmatka wytrzeć karter od środka i upewnić sie co do dokładnosci ustawienia zapłonu - wyprzedzenie o 2.8mm +- 0.3mm i odstęp na przerywaczu 0.3-0.4mm. Warto sprawdzić jaka jest iskra, powinna byc biała/błękitna najlepiej jak jest snop kilku iskier, odstęp elektrod na świecy około 0,4-0,6mm. Polecam świece NGK chyba B7HS.
Wtedy można zająć się gaźnikiem ale przyznam się, że jeśli zaczynają byc z nim problemy to cieżko sobie z nimi poradzić, polecam zacząc od rozkręcenia gaźnika pamiętając która z dysz była w którym miejscu, następnie należy bardzo dokładnie umyc gaźnik, sprawdzić, czy zaworek pływaka jest szczelny, np przez próbę dmuchnięcia w pokrywkę z pływakiem do góry nogami, nie dociskając pływaka do pokrywki. Tylko jesli jest wszystko ok warto złożyc dysze upewniając się czy ta o większej średnicy otworu będzie mniej wiecej pod iglicą przepustnicy. Iglicę należy zapiąć na środkowy rowek.
Warto używać dobrego oleju np do pił spalinowych, olej husqvarna kosztuje koło 24zł za litr a nie ma porównania z mixolem, oczywiście lejemy 1:30, 1:50 mogłoby zniszczyć silnik. Mixol powoduje odkładanie się duzych ilosci nagaru i co z tego że za ileś km zwróciłby się remont silnika jak bedziemy mieli z nim problem cały czas.
mondeo93
Wysłany: Nie 11:08, 16 Lis 2008
Temat postu:
czemu nikt nie odpowiada a 12 osub juz bylo,pomocy hehe
mondeo93
Wysłany: Sob 10:49, 15 Lis 2008
Temat postu: slaby motor
mam taki problem poniewaz niewiem jak to naprawic motor odpala na pycha ale jedzie tak slabo ze musze mu pomagac nogami coto moze byc,prosze o odp bede bardzo wdzieczny jak mozna to na poczte moj email
mongiusz93@interia.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin