Forum Motorowery Romet Strona Główna Motorowery Romet
Motorowery romet wszystko o rometach zagadnienia techniczne i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

slaby motor

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Motorowery Romet Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mondeo93
Gość






PostWysłany: Sob 10:49, 15 Lis 2008    Temat postu: slaby motor

mam taki problem poniewaz niewiem jak to naprawic motor odpala na pycha ale jedzie tak slabo ze musze mu pomagac nogami coto moze byc,prosze o odp bede bardzo wdzieczny jak mozna to na poczte moj email [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mondeo93
Gość






PostWysłany: Nie 11:08, 16 Lis 2008    Temat postu:

czemu nikt nie odpowiada a 12 osub juz bylo,pomocy hehe
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
padalec007
Administrator



Dołączył: 20 Gru 2005
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:35, 09 Cze 2009    Temat postu:

Wiem, że Tobie juz moja odpowiedź nie pomoże ale może na przyszłosć, w tym silniku najczęściej winny jest gaźnik, ja polecam gaźniki rosyjskie K60B z motoroweru delta, nie ma iglicy na przepustnicy w zwiazku z czym śrubę składu mieszanki należy wkręcić na max i wykrecić co najwyzej jeden obrót. Inaczej silnik może się zatrzeć bo będzie uboga mieszanka, ale jesli się o tym pamieta to są z tego same korzyści.

Wracajac do problemu, jeśli simmering od strony zapłonu popuszcza albo benzyna z pod gaźnika dostaje się do zapłonu to uszkodzeniu może ulec cewka zapłonowa, albo moze zaoleić się przerywacz co moze spowodowac tez usterkę kondensatora, generalnie warto zawsze przeczyścić dokładnie przerywacz, szmatka wytrzeć karter od środka i upewnić sie co do dokładnosci ustawienia zapłonu - wyprzedzenie o 2.8mm +- 0.3mm i odstęp na przerywaczu 0.3-0.4mm. Warto sprawdzić jaka jest iskra, powinna byc biała/błękitna najlepiej jak jest snop kilku iskier, odstęp elektrod na świecy około 0,4-0,6mm. Polecam świece NGK chyba B7HS.

Wtedy można zająć się gaźnikiem ale przyznam się, że jeśli zaczynają byc z nim problemy to cieżko sobie z nimi poradzić, polecam zacząc od rozkręcenia gaźnika pamiętając która z dysz była w którym miejscu, następnie należy bardzo dokładnie umyc gaźnik, sprawdzić, czy zaworek pływaka jest szczelny, np przez próbę dmuchnięcia w pokrywkę z pływakiem do góry nogami, nie dociskając pływaka do pokrywki. Tylko jesli jest wszystko ok warto złożyc dysze upewniając się czy ta o większej średnicy otworu będzie mniej wiecej pod iglicą przepustnicy. Iglicę należy zapiąć na środkowy rowek.

Warto używać dobrego oleju np do pił spalinowych, olej husqvarna kosztuje koło 24zł za litr a nie ma porównania z mixolem, oczywiście lejemy 1:30, 1:50 mogłoby zniszczyć silnik. Mixol powoduje odkładanie się duzych ilosci nagaru i co z tego że za ileś km zwróciłby się remont silnika jak bedziemy mieli z nim problem cały czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Motorowery Romet Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin